Отримавши квитанцію про зупинення реєстрації податкової накладної платнику податків необхідно направити повідомлення про надання пояснень та копій первинних документів для підтвердження реальності здійснення господарської операції зазначеної в зупиненій податковій накладній до Комісії регіонального рівня.
Строк протягом якого платників податків може направити пояснення та копії первинних документів складає 365 днів. Однак, варто зазначити, якщо закінчення терміну 365 календарних днів для надання пояснень припадає на період дії воєнного стану, то такий перебіг строку зупиняється.
Комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів розглядає надані пояснення та приймає одне з таких рішень: 1) про прийняття пояснення та реєстрацію податкової накладної;
2) направляє повідомлення про необхідність надання додаткових пояснень та/або документів;
3) приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної.
Платник податку має право подати до контролюючого органу додаткові пояснення та копії документів на підтвердження інформації, зазначеної у податковій накладній протягом 5 робочих днів з дня, наступного за днем отримання повідомлення.
За результатами розгляду поданих додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня протягом 5 робочих днів, що настають за днем їх отримання, приймає рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної.
Якщо платник податку не надав додаткових пояснень та копій документів комісія регіонального рівня приймає рішення про відмову в реєстрації податкової накладної протягом 5 робочих днів, що настають за днем граничного строку їх подання.
Документами, які можуть бути надані на розгляд комісії регіонального рівня є: - договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
- договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлено повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
- первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
- розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
- документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачено договором та/або законодавством;
- інші документи, що підтверджують невідповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку.