Коли органи Державної податкової служби (Далі – ДПС) виявляють порушення податкового законодавства – платнику податків надсилається відповідне повідомлення-рішення (ППР). Часто трапляються такі випадки, коли контролюючим органом порушуються приписи податкового законодавства і виноситься необґрунтоване, незаконне податкове повідомлення-рішення. Як треба діяти, щоб провести оскарження податкових повідомлень рішень?

Як діяти, коли штраф накладено або донараховано податкові зобов’язання, а платник податків не погоджується із рішенням ДПС?

Спеціалісти Бюро допоможуть розкрити нюанси оскарження податкових повідомлень-рішень в судовому та адміністративному порядку. З нами ви можете бути впевненими, що отримаєте результат на свою користь.

Ми – це

15років компанія
на ринку

2105постійних
клієнтів

3205рішень суду на
користь клієнта

424/7на зв’язку
з клієнтом

5100%гарантія
конфіденційності

62850надано
професійних
порад

Якщо платник податків вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання або прийняв будь-яке інше рішення,що суперечить законодавству чи виходить за межі повноважень контролюючого органу, він має право на оскарження такогорішення.

Право на оскарження податкового повідомлення-рішення передбачено Податковим кодексом України.

Відповідно допункту 55.1 статті 55 ПК України, податкове повідомлення-рішення про визначення суми грошового зобов’язання платника податків або будь-яке інше рішення контролюючого органу може бути скасоване контролюючим органом вищого рівня під час проведення процедури його адміністративного оскарження та в інших випадках у разі встановлення невідповідності таких рішень актам законодавства. Відповідно до ст. 56 ПКУ оскаржити ППР можливо в адміністративному або судовому порядку.

Адміністративний порядок оскарження податкових повідомлень рішень

Під час процедури адміністративного оскарження скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі протягом 10 робочих днів, що настають за днем отримання платником податків ППР, що оскаржується.Одночасно з поданням скарги контролюючому органу вищого рівня платник податків зобов’язаний письмово повідомити про це контролюючий орган, рішення якого оскаржується.

Контролюючий орган, який розглядає скаргу, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку. Скарга за рішенням керівника контролюючого органу (його заступника або уповноваженої особи) може розглядатися довше (до 60 календарних днів). В цьому випадку, контролюючий орган має письмово повідомити про це платника податків.

Також необхідно пам’ятати про гарантії передбачені законодавством, а саме, якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку (абопротягом строку, продовженого за рішенням керівника контролюючого органу), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.Скарга вважається також повністю задоволеною на користь платника податків, якщо рішення про продовження строків її розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку, визначеного для її розгляду.

Скарга, подана із дотриманням встановлених строків, зупиняє виконання платником податків грошових зобов’язань, визначених у ППР, на строк від дня подання такої скарги до контролюючого органу, до дня закінчення процедури адміністративного оскарження.

Протягом зазначеного строку податкові вимоги з податку, що оскаржується, не надсилаються, а сума грошового зобов’язання, що оскаржується, вважається неузгодженою.

День закінчення процедури адміністративного оскарження вважається днем узгодження грошового зобов’язання платника податків. Процедура адміністративного оскарження вважається досудовим порядком вирішення спору.

Чому ми?

1ПартнерствоМи вибудовуємо відносини з клієнтами на партнерському рівні

2Індивідуальний підхідМи виявляємо гнучкість та індивідуальний підхід у вирішенні завдань клієнтів

3ЯкістьЗавжди намагаємося надати найвищу якість наших послуг

4КонфіденційністьКонфіденційність інформації клієнта наш пріоритет у співпраці


Судовий порядок оскарження податкового повідомлення рішення

Якщо вирішення справи в адміністративному порядку завершилося не на вашу користь, ви завжди можете звернутися за захистом своїх прав у судовому порядку. Як свідчить практика, судове скасування податкового повідомлення-рішення є ефективним засобом захисту, оскільки судді частіше віддають перевагу платникам податків.

З урахуванням строків давності платник податків має право оскаржити в суді ППР або інше рішення контролюючого органу.

У разі, якщо до подання позовної заяви проводилася процедура адміністративного оскарження, платник податків має право оскаржити в суді ППР протягом місяця, що настає за днем закінчення процедури адміністративного оскарження.

Наші податкові юристи готові допомогти вирішити вашу проблему. Ми беремо на себе всю роботу із оформлення необхідних документів для подання їх у відповідні органи для оскарження незаконно винесених рішень відносно вас. У цей час ви можете займатися своїми бізнес-справами і не хвилюватися. Спеціалісти будуть повідомляти вас про рух справи. Індивідуальний підхід гарантовано допоможе отримати позитивний результат у розгляді вашої справи.

Як замовити консультацію щодо оскарження податкового повідомлення-рішення?

Замовити консультацію щодо скасування податкового повідомлення-рішення можна за номером телефону або заповнивши форму зворотного зв’язку на сайті.

відповіді на запитання

Так, надаємо. Консультація проходить в телефонному режимі. Консультація усна, вона не включає аналіз ваших документів.
Ми працюємо в штатному режимі, в офісі 2 рази в день проходить вологе прибирання. На вході антисептик, і перевірка температури. Ми за безпеку!